Poznaliśmy wyniki oglądalności nowego reality show Dody

Program miał być hitem jesiennej ramówki Polsatu.


2023.09.20

opublikował:

Poznaliśmy wyniki oglądalności nowego reality show Dody

Dobre wyniki oglądalności ubiegłorocznego show „Doda. 12 kroków do miłości” sprawiły, że wokalistka i Polsat przygotowali wspólnie nowy projekt. Na początku września na antenie stacji zadebiutował „Doda. Dream Show”, w którym poznajemy kulisy warszawskich koncertów, promujących album „Aquaria”. Jak radzi sobie ten program?

„Dream Show” zapowiadano jako hit jesiennej ramówki Polsatu. Niestety, dotychczasowe odcinki nie zawojowały rynku. Serwis Wirtualne Media, powołując się na dane agencji Nielsen Audience Measurement, poinformował, że średnia liczba widzów każdego z trzech wyemitowanych już epizodów wynosi 433 tys. widzów, co daje stacji 3,6% udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,81%w grupie komercyjnej 16-49 i 4,82 proc. w grupie 16-59. Niestety, liczby nie wyglądają dobrze w porównaniu ze statystkami poprzedniego programu. „12 kroków do miłości” oglądało średnio 742 tys. widzów, co zapewniało Polsatowi wówczas 6,03% udziału w całym rynku (8,13% w grupie 16-49 i 7,02%. w 16-59).

„Doda. Dream Show” możecie oglądać w poniedziałki o 20.00.

Tagi


Polecane

Share This